| www.VeriVisual.com | www.VeriHotel.com | www.VeriTour.com | www.VeriPrice.com |

 
 
מה היא מערכת VeriPrice

מערכת VeriPriceמערכת אינטרנטית להזמנות פנימיות של פריטים "שאינם למכירה"

בשביל מה בכלל צריך מערכת הזמנות לפריטים "שאינם למכירה" (ציוד לשימוש פנימי כמו: כלי עבודה, ציוד משרדי, ציוד תצוגה וכו')? תחשבו רגע – איך מזמינים אצלכם ברשת ציוד כזה? בטלפונים למחסן המרכזי או לספקים השונים? במיילים מכל סניף לאיש הרכש ומשם למחסנים/ספקים? בפקסים???
איך מתבצעת הבקרה על כל ההזמנות (ועוד בזמן אמת)?
איפה נמצא המלאי? מי אישר מה? מתי יגיע הציוד שהוזמן?

כן, כן – גם אנחנו מכירים את הבלגן הנוראי סביב הזמנות פנימיות, לכן בנינו את VeriPrice
מהיום כל סניף יוכל להזמין את הציוד הדרוש לו ע"י שימוש בקטלוג אינטרנטי הכולל תמונות הציוד.
ההזמנה מתנהלת באופן מקוון, כל פריט מנותב לפי הוראות הלקוח (או ישירות לספק/מחסן או עובר אישור רמה/רמות ממונה)
מנהל סניף או מנהל איזור או כל רמה ממונה אחרת יכולה לקבל התראה או בקשת אישור על כל הזמנה, דבר המאפשר שליטה בזמן אמת על ההזמנות.
כל גורם בשרשרת האספקה יכול להתחבר למערכת ולראות את מצב ההזמנה – מה אושר לאספקה, הכמות שאושרה, מועד אספקה וכו.

בעצם ע"י שימוש במערכת VeriPrice שלנו (שגם היא במודל SaaS) הלקוח נהנה מכל היתרונות של מערכת הזמנות אך ללא כאב הראש של התקנות, תחזוקת מערכת, שדרוגים...

אז איך זה עובד?
שלב ראשון – אפיון, פגישה שלנו עם אנשי הלוגיסטיקה של הלקוח (כן, אם יש צורך אז גם כמה פגישות עם כמה אנשים שונים).
שלב שני – הקמה, בשיתוף מלא עם הלקוח אנו מקימים את הקטלוג.
שלב שלישי – הדרכות, אנו דואגים שכל משתמש יקבל הדרכה מתאימה לפי צרכיו ואופי שימושו במערכת.
שלב רביעי ואחרון – עבודה שוטפת... כאשר לכל אורך הדרך אנו מספקים תמיכה, ייעוץ, הדרכות נוספות, עזרה...

רוצה לשמוע עוד על המוצר או רוצה הדגמה ללא כל התחייבות?   09-7438513 / info@veriset.com

 

 

| Home | www.VeriVisual.com | www.VeriHotel.com | www.VeriTour.com | www.VeriPrice.com | צור קשר |